14d93e 0b2f0a7a478fd6b8d2a68aee1c24871d.gif srz 244 46 75 22 0.50 1.20 0.00 gif srz

INFORMUOJAME


GERB. TĖVAI.  KAS DAR NĖRA SUSITVARKĘS PRISIJUNGIMŲ PRIE ELEKTRONINIO

DIENYNO  ,,MŪSŲ DARŽELIS" https://musudarzelis.lt ,  PRAŠYTUME TAI

PADARYTI,  NES PER ELEKTRONINĮ DIENYNĄ BUS VYKDOMAS NUOTOLINIS

MOKYMAS.

 


INFORMUOJAME 

rodykle2  Atmintinė švietimo bendruomenei dėl korona viruso

  Visa aktualiausia informacija – naujausi švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymai, susiję su koronaviruso sukeltomis aplinkybėmis, atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus, bendros sveikatos specialistų rekomendacijos, naudingos nuorodos – skelbiama Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos interneto tinklalapio specialiame skyrelyje  https://www.smm.lt/ web/lt/del-koronaviruso.

 Koronaviruso karštoji linija – 1808.

 


 INFORMUOJAME

PARAM 

Karantino metu Tėvų linija veikia įprastai – darbo dienomis 11–13 val. ir 17–21 val.

 Bandant prisitaikyti prie pasikeitusios kasdienybės, tėvams kyla daugiau įtampos, nerimo ir klausimų nei įprastai. „Tėvų linijojeParamos vaikams centro psichologai teiks nemokamas ir anonimines konsultacijas telefonu kaip įprasta darbo dienomis 1113 val. ir 1721 val.

 Paskambinus nemokamu numeriu 8 800 900 12, su profesionaliais psichologais galima pasitarti, kaip kalbėtis su vaikais apie šiandieninę situaciją, kaip paaiškinti, kodėl būtinas karantinas ir svarbu laikytis prevencinių priemonių.

 „Rekomenduosime, kaip susitarti dėl naujų taisyklių šeimoje ir brėžti ribas. Atsakysime į klausimus, kylančius dėl vaikų savijautos ir elgesio (nerimo, baimių). Labai kviečiame tėvus paskambinti, jeigu jie patys jaučia nerimą, sunku nusiraminti, kyla didelis pyktis, kuris išliejamas ant vaikų ir kitų šeimos narių. Beje, kaip anksčiau, konsultuojame ir visais vaikų auklėjimo klausimais”, – sako Paramos vaikams centro psichologė, „Tėvų linijos vadovė Jūratė Baltuškienė.

 Tėvų linijos nemokamas numeris – 8 800 900 12.

Darbo laikas – darbo dienomis 1113 val. ir 1721 val.

Konsultuoja Paramos vaikams centro psichologai.


 

INFORMUOJAME

ko


 

 


DĖKOJAME  BALSAVUSIEMS UŽ MŪSŲ PROJEKTĄ


https://www.youtube.com/watch?v=Srupoz6Jgr0&;


list=PLuxHdDnqQMihN3axHrjjtdWUcZLE268mq&index=3


Suskaičiavus  ir pagal LUMA centro pateiktas vertinimo instrukcijas įvertinus

mūsų projektą Lietuvoje -  jis pateko į antrą etapą Suomijoje,

,,Geriausios praktikos"  kategorijoje.


Vaizdo rezultatas pagal užklausą „sTART PROJEKTAS“


 

 

PASLAUGŲ IR ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS GERINIMAS

TRAKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE      

                                 

Aprašymas: Norint padidinti gyventojų pasitenkinimą Trakų rajono savivaldybės administracijos teikiamomis administracinėmis ir viešosiomis švietimo paslaugomis bei asmenų aptarnavimu, būtina įgyvendinti paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones. Projekto įgyvendinimo metu numatyta optimizuoti Trakų rajono savivaldybės administracijos teikiamų viešųjų švietimo paslaugų procedūras, įdiegiant kokybės vadybos, teikiamų paslaugų ir asmenų aptarnavimo standartus, atliekant teisinio reglamentavimo bei veiklos organizavimo procesų patobulinimus, parengiant Piliečių chartiją bei sustiprinant darbuotojų kompetencijas, reikalingas pagerinti paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybei.

Įgyvendinant projektą bus gerinama Trakų rajono savivaldybės administracijos švietimo skyriaus veikla, susijusi su paslaugų ir asmenų aptarnavimu jas teikiant, ir , kurios teikia gyventojams tokias pačias viešąsias švietimo paslaugas, teikiamų paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybė.

Projekto tikslas – padidinti gyventojų pasitenkinimą Trakų rajono savivaldybės administracijos teikiamomis administracinėmis ir viešosiomis švietimo paslaugomis bei asmenų aptarnavimu. Užtikrinant gyventojams teikiamų viešųjų švietimo paslaugų kokybę, kuri atitiktų jų poreikius bei lūkesčius. Projekto veiklomis siekiama, kad paslaugų gavėjai ir teikėjai žinotų kokios paslaugų kokybės gali tikėtis bei reikalauti, o teikėjai kokios kokybės paslaugas užtikrinti.

Projekto uždavinys – pagerinti Trakų rajono savivaldybės švietimo įstaigų teikiamų paslaugų bei asmenų aptarnavimo kokybę.

Planuojami projekto rezultatai:

  • Parengti ataskaitą su teisinio reglamentavimo dokumentacijos analize bei pateikti siūlymus dėl reglamentavimo korekcijų ir (ar) pakeitimų;
  • Patobulinti veiklos organizavimo procesus;
  • Įdiegti ISO kokybės vadybos metodą;
  • Įdiegti bendrą duomenų mainų sistemą;
  • Parengti paslaugų teikimo standartą;
  • Parengti asmenų aptarnavimo standartą;
  • Parengti Piliečių chartiją;
  • Suorganizuoti mokymus, viešojo valdymo institucijų darbuotojams, skirtus stiprinti teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas

Projekto biudžetas – 184.723,93 Eur., iš jų: Europos Sąjungos struktūrinių  fondų lėšos – 157.015,34 Eur, Savivaldybės biudžeto lėšos – 27.708,59 Eur.

Projekto įgyvendinimo trukmė – 2018 m. rugsėjis – 2021 m. rugpjūtis.