„Sėkmės paslaptis ta, kad visi paprasti darbai padaromi nepaprastai gerai.“ Johnas D. Rockefelleris

Lopšelio-darželio taryba – aukščiausioji įstaigos savivaldos institucija.
Nariai:
Romas Gecevičius – Tarybos pirmininkas, tėvų atstovas; Tomas Zubernius – narys, tėvų atstovas; Banevičienė Tatjana – narys, tėvų atstovas; Renata Rusakovienė – Tarybos sekretorė, narys, mokytojų atstovas; Vilma Vilkancienė – narys, mokytojų atstovas; Tatjana Mečkovska – narys, mokytojų atstovas; – – narys, seniūnijos atstovas;
Mokyklos tarybos posėdžiuose dalyvauja grupių tėvų komitetų pirmininkai, o esant išplėstiniam posėdžiui ir kiti grupių tėvų komitetų nariai. Posėdžiuose taip pat dalyvauja darželio direktorius ar kiti kviestiniai žmonės. Balsuojant dėl sprendimų priėmimo jie nedalyvauja.
Tarybos pagrindinės funkcijos: * Nustato lopšelio – darželio veiklos perspektyvas, pagrindines veiklos kryptis, ugdymo organizavimo tvarką. * Pritaria lopšelio – darželio metinei veiklos programai, strateginiam planui, vidaus darbo tvarkos taisyklių tvirtinimui. * Inicijuoja lopšelio – darželio bendruomenės ir visuomenės bendradarbiavimą, telkia bendruomenę įstaigos uždavinių sprendimui, ugdo ir plėtoja organizacijos kultūrą. * Teikia siūlymus dėl įstaigos darbo tobulinimo, saugių darbo, vaikų ugdymo ir globos sąlygų sudarymo, talkina formuojant materialinius ir intelektualinius išteklius. * Analizuoja lopšelio – darželio ūkinę ir finansinę veiklą. * Svarsto nebiudžetinių lėšų kaupimo į lopšelio – darželio sąskaitą galimybes, planuoja jų skirstymą ir panaudojimą.

Mokytojų taryba – nuolat veikianti lopšelio-darželio savivaldos institucija mokytojų profesiniams bei bendriesiems ugdymo klausimams spręsti.
Mokytojų taryboje dirba visi darželio pedagogai. Pirmininkas– direktorė Diana Šeštokienė; Sekretorius– priešmokyklinio ugdymo pedagogė -Dovilė Kazlauskaitė
Mokytojų tarybos pagrindinės funkcijos: – Inicijuoja organizacijos kaitos procesus. -Formuoja ir koreguoja strateginius ir metinius veiklos tikslus. – Analizuoja ugdymo rezultatus. – Svarsto ugdymo ir metinių veiklos programų įgyvendinimą. – Analizuoja, kaip įstaiga vykdo veiklos ir ugdymo programas.

Eil. nr. | Vardas, pavardė | Pareigos | Pasiskirstymas pareigomis |
1. | Vilma Vilkancienė | Komisijos pirmininkas, direktorės pavaduotoja ugdymui | Komisijos darbo kordinavimas. Tėvų švietimas ir informavimas. Pedagogų kvalifikacijos kėlimas vaiko gerovės užtikrinimo srityje. Krizių valdymas, krizių komandos narys, atsakingas už komunikaciją. |
2. | Diana Šeštokienė | Direktorė | Bendradarbiavimas su suinteresuotomis institucijomis ir asmenimis vaiko gerovės klausimais. Krizių valdymas, krizių komandos pirmininkas. |
3. | Sekretorė | Dokumentacijos tvarkymas. | |
4. | Tatjana Mečkovska | Narys, auklėtojas, netodinės grupės pirmininkas . | Vaikų ugdymosi poreikių tyrimai, analizė, medžiagos apibendrinimas. |
5. | Renata Rusakovienė | Narys, socialinis pedagogas | Prevencinių programų ir socializacijos projektų rengimas ir įgyvendinimas, darbas su šeimomis, turinčiomis sunkumų. Vaikų adaptacija, lankomumas. Socialiniai tyrimai. Krizių komandos narys, atsakingas už saugumo priemonių organizavimą. |
6. | Lina Ramanauskaitė | Narys, psichologas | Psichologinės pagalbos poreikio tyrimas ir organizavimas. Pedagogų ir tėvų konsultavimas. Krizių komandos narys, atsakingas už psichologinės pagalbos organizavimą. |
7. | Kristina Urbanovič | Narys, visuomenės sveikatos priežiūros specialistė | Darželio aplinkos saugumas, saugios ir sveikos aplinkos kūrimas, sveikos gyvensenos nuostatų ugdymas ir sveikatos stiprinimo priemonės. Programos ,,Sveikas darželis” įgyvendinimas. Krizių komandos narys, atsakingas už pirmosios medicininės pagalbos organizavimą. |
8. | Albina Zakšauskienė | Narys, logopedas- specialusis pedagogas | Švietimo pagalbos ( logopedo, specialiojo pedagogo) poreikio tyrimas ir organizavimas. Švietimo pagalbos teikimo efektyvumo tyrimas ir vertinimas. Pedagogų ir tėvų konsultavimas. |
9. |
Komisijos uždaviniai:
– kurti ir palaikyti įstaigoje saugią ir sveiką aplinką, puoselėti pagarbius tarpusavio santykius, organizuoti ir koordinuoti prevencinį darbą, ugdyti sveikos gyvensenos įgūdžius, teikti švietimo pagalbą ir atlikti kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.
Komisijos funkcijos:
– remdamasi turima Lopšelyje – darželyje atliktų tyrimų, įstaigos vidaus ir išorės vertinimo duomenimis, vertina Lopšelio – darželio ugdymosi aplinką, vaikų saugumą, analizuoja vaikų ugdymosi poreikius, problemas ir jų priežastis, nustato švietimo pagalbos priemonių prioritetus, kryptis, teikimo formą;
– rūpinasi, kad kuo anksčiau būtų aptinkami pavojai, susiję su vaikų saugumu įstaigoje, saugios ugdymosi aplinkos Lopšelyje – darželyje kūrimu;
– nagrinėja ugdytinių adaptacijos problemas įstaigoje;
– analizuoja elgesio taisyklių pažeidimus, smurto atvėjus, teikia rekomendacijas tėvams dėl ugdymosi metodų ir darbo organizavimo su vaikais;
– spręsdama konkretaus vaiko problemas renka informaciją iš auklėtojų, tėvų (globėjų, rūpintojų), vaiko, atsižvelgia į aplinkos mikroklimato veiksnius, su kuriais susiduria vaikai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, vaikai iš socialinę atskirtį patiriančių, rizikos grupės, ekonominių sunkumų turinčių, išvykusių į užsienį šeimų, planuoja, kaip ir kas bus daroma, kokia švietimo ar kita pagalba bus teikiama, kas ir už ką bus atsakingas;
– analizuoja vaikų, auklėtojų, auklėtojų padėjėjų ir tėvų santykių problemas ir teikia siūlymų dėl šių santykių gerinimo;
– siūlo tėvams (globėjams, rūpintojams) vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius įvertinti pedagoginėje psichologinėje tarnyboje;
– siūlo lopšelyje – darželyje įgyvendinti gyvenimo įgūdžių, prevencijos, sveikatos stiprinimo priemones ir programas;
– konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) vaikų ugdymo organizavimo, elgesio, saugumo užtikrinimo ir kitais aktualiais klausimais;
– bendradarbiauja su Lopšelio – darželio savivaldos (Mokyklos taryba, mokytojų taryba), suinteresuotomis institucijomis ar asmenimis vaiko gerovės klausimais;
– inicijuoja Įstaigoje dirbančių pedagogų, kitų dirbančių su vaikais darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą vaikų gerovės užtikrinimo srityje;
Komisija turi teisę:
– gauti iš valstybės ir savivaldybės institucijų ar įstaigų informaciją, reikalingą Komisijos sprendimams priimti;
– į posėdžius ar pasitarimus kviesti kitus suinteresuotus asmenis ar institucijų atstovus (vaiko teisių apsaugos, socialinę pagalbą teikiančių tarnybų, teritorinės policijos, sveikatos priežiūros įstaigų atstovus ir kt.).
DARBO TARYBA
Ingrida Karčiauskaitė – pirmininkas
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ KOMISIJA
Pirkimų organizatorius – Onutė Zakšauskienė
MOKYTOJŲ IR PAGALBOS MOKINIUI SPECIALISTŲ ATESTACINĖ KOMISIJA
Diana Šeštokienė – pirmininkas; nariai: Vilma Vilkancienė, Tatjana Mečkovska, Regina Baranovska, Renata Rusakovienė, tėvų atstovas – Romas Gecevičius.
TURTO INVENTORIZACIJOS IR NURAŠYMO KOMISIJA
Vida Kupinienė – pirmininkas; nariai – Janina Lysenko; Gražina Kerienė
DOKUMENTŲ EKSPERTŲ KOMISIJA
Vilma Vilkancienė – pirmininkas; nariai: Janina Lysenko, Onutė Zakšauskienė, Tatjana Mečkovska.
STRATEGINIO PLANO RENGIMO DARBO GRUPĖ
Diana Šeštokienė – pirmininkas; nariai: Vilma Vilkancienė, Tatjana Mečkovska, Renata Rusakovienė, Janina Lysenko, Onutė Zakšauskienė, grupių tėvų komitetų pirmininkai.
VEIKLOS PLANAVIMO IR ĮSIVERTINIMO KORDINAVIMO DARBO GRUPĖ
Vilma Vilkancienė – pirmininkas; nariai: Tatjana Mečkovska, Renata Rusakovienė, Kristina Urbanovič, Regina Baranovska, Vida Kupinienė.
PROJEKTŲ KOEDINAVIMO GRUPĖS SUDAROMOS PROJEKTO LAIKOTARPIUI.