UGDYMO(SI) PROCESO ORGANIZAVIMO MOTO:
„Pasakyk man, ir aš pamiršiu. Parodyk man, ir aš galbūt prisiminsiu. Bet įtrauk mane į veiklą, ir aš išmoksiu“
UGDYMO PROGRAMOS
Ikimokyklinis ugdymas organizuojamas vadovaujantis 2007 m. įstaigoje parengta, 2016 m. atnaujinta
Ikimokyklinio ugdymo programa „Mažojo žmogučio link…“.

Programa parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 18d. įsakymu Nr. ISAK-627 patvirtintu ikimokyklinio ugdymo programų kriterijų aprašu.
Priešmokyklinis ugdymas organizuojamas vadovaujantis ,,Priešmokyklinio ugdymo bendrąja programa“ 2014
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministrė pakeitė 2013 m. lapkričio 21 d. įsakymą Nr. V-1106 „Dėl Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir išdėstė jį nauja redakcija: Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. liepos 22 d. įsakymo Nr. V- 674 redakcija. Šis įsakymas įsigaliojo 2016 m. rugsėjo 1 dieną. Priešmokyklinis ugdymas privalomas nuo 2016 m. rugsėjo 1 d. Priešmokyklinio ugdymo tikslas – užtikrinti optimalią vaiko raidą, atsižvelgiant į jo asmens unikalumą ir ugdymosi poreikius, padėti pasirengti sėkmingai mokytis mokykloje. Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašas nustato bendruosius priešmokyklinio ugdymo reikalavimus, priešmokyklinio ugdymo organizavimą ir finansavimą. Priešmokyklinį ugdymą vykdo mokyklos, kiti švietimo teikėjai ir laisvieji mokytojai pagal vienerių metų Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą. Priešmokyklinio ugdymo bendroji programa patvirtinta Švietimo ir mokslo ministro 2014 m. rugsėjo 2 d. įsakymu Nr. V-779. Programa nustato priešmokyklinio ugdymo tikslą, uždavinius, Programos įgyvendinimo prielaidas ir būdus, ugdytinus vaikų pasiekimus – kompetencijas, kompetencijų ugdymo gaires, kompetencijų turinio dėmenis ir vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimo gaires.

Į ugdymo turinį integruojama pedagogų parengta programa „Sveikas darželis„. Programa atnaujinta ir patvirtinta 2018 m. balandžio 24 d.
APIE PROGRAMOS ĮGYVENDINIMĄ RASITE:
Programa ,,Gyvenimo įgūdžių ugdymas. Ikimokyklinis amžius”

Programa integruota į programos ,,Sveikas darželis“ turinį. Gyvenimo įgūdžių ugdymo parengta įgyvendinant Europos sveikatą stiprinančių mokyklų projektą,koordinuojamą Pasaulio sveikatos organizacijos Europos regiono biuro PSO/EURO), Europos Tarybos bei Europos Komisijos, bendradarbiaujant su Jungtinių Tautų Vaikų fondu (UNICEF). Pritarta Švietimo ir moksloministerijos Sveikatos ugdymo ir kūno kultūros ekspertų komisijos (2003-01-21 Nr.28).
SAUGAUS ELGESYS KASDIENĖSE IR EKSTREMALIOSE SITUACIJOSE
Pagal Lietuvos Respublikos civilinės saugos įstatymą Įstaigose, vykdančiose ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, civilinės saugos mokymas yra integruotas į ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas.
APIE CIVILINĘ SAUGĄ
MŪSŲ PATIRTIS
APIE TAI KĄ VEIKIAME IR APIE KĄ KALBAME DARŽELYJE – RASITE ČIA
Programa ,,Zipio draugai”
Nuo 2002 m. į priešmokyklinio ugdymo procesą integruojama Vaikų socialinių įgūdžių ugdymo programa „Zipio draugai“, kurios tikslas – siekiant geresnės emocinės vaikų savijautos, padėti jiems įgyti socialinių bei emocinių sunkumų įveikimo gebėjimų. „Zipio draugų“ programa 2008 metais įtraukta į Nacionalinę smurto prieš vaikus prevencijos ir pagalbos vaikams 2008 – 2010 metų programą (LRV 2008 m. balandžio 24 d. Nr. 392 nutarimas; VŽ, 2008, Nr.51-1892). Programą vykdo Viešoji įstaiga „Vaiko labui“ ir jos parengti, turintys programos mokytojo kvalifikaciją, pedagogai.
Daugiau informacijos svetainėje http://www.vaikolabui.lt

Ugdymo procesą organizuoja kompetentingi, kūrybiški pedagogai, kurie savo darbe vadovaujasi demokratišku darbo stiliumi, taiko įvairius ugdymo(si) metodus, būdus, technologijas:
1. Funkcionalios aplinkos sukūrimas (grupėse sukurtos jaukios veiklos erdvės, vaikas gali pasirinkti veiklą, laisvai judėti iš vienos erdvės į kitą, patrauklūs žaislai ir priemonės).
2. Kūrybinė sąveika (vaikas skatinamas interpretuoti, kurti, atrasti, jo sumanymai vertinami, gerbiami, palaikomi ir reikalui esant plėtojami, praturtinami, priimami bendri susitarimai).
3. Spontaniškas ugdymas (pritariama vaiko veiklai, ji gerbiama ir laikoma vertinga patirtimi, vaiko veikla palaikoma emocionaliai – vaikas pagiriamas, ir juo bei jo veikla džiaugiamasi kartu, ugdymui panaudojamos įvairios netikėtos situacijos).
4. Į ugdymo procesą yra įtraukiami ir tėvai. Siekiama vaiko ugdymo(si) šeimoje ir darželyje darnos.