VEIKLOS PLANAVIMO IR ĮSIVERTINIMO KOORDINACINĖ DARBO GRUPĖ
Darbo grupės pirmininkas: Vilma Vilkancienė, direktorės pavaduotoja ugdymui; Nariai: Tatjana Mečkovska, Renata Rusakovienė, Kristina Urbanovič, Regina Baranovska, Vida Kupinienė.
Įsivertinimas – procesas, kurio metu lopšelio-darželio bendruomenės nariai analizuoja įstaigos ir savo veiklos kokybę. Veiklos kokybės įsivertinimo procesas yra tiesiogiai susijęs su lopšelio-darželio veiklos gerinimu.
Įsivertinimo uždaviniai:
1. Numatyti lopšelio-darželio tobulinimo perspektyvą;.
2. Stiprinti įstaigos bendruomenės narių tapatumo jausmą, atsakomybę už viso lopšelio – darželio veiklos kokybę;
3. Teikti įstaigos bendruomenės nariams patikimą ir išsamią informaciją apie visų lopšelio-darželio veiklos sričių kokybę;
4. Didinti lopšelio-darželio personalo kompetenciją, skatinti savo paskirties refleksiją;
5. Skleisti gerosios praktikos pavyzdžius bendradarbiaujant su kitomis švietimo organizacijomis.
6. Išanalizuoti, interpretuoti ir apibendrinti įsivertinimo procesu metu gauti duomenys tampa informacija, kurią mūsų įstaiga naudoja savo veiklai tobulinti (vadybiniams sprendimams priimti, pedagogų kvalifikacijai tobulinti, jų kompetencijoms plėtoti, ugdymo proceso aprūpinimui gerinti).
VEIKLOS PLANAVIMO IR ĮSIVERTINIMO KOORDINACINĖS DARBO GRUPĖS 2022 METŲ PLANAS
1. Darbo grupės kalendorinio plano sudarymas 2022 m. | 2022 m. sausis |
2. 2020 m. tyrimų tezultatų ir veiklos ataskaitų už 2021 m. apibendrinimas. Įstaigos veiklos prioritetų, tikslų ir uždavinių numatymas 2022 | 2022 m. sausis |
3.Veiklos plano 2022 m. kūrimas pagal numatytus tikslus ir uždavinius. Darbo grupių ir savivaldos planų derinimas su numatytais tikslais ir uždaviniais. Veiklos plano teikimas svarstymui ir tvirtinimui. | 2022 m. vasaris |
4. Mokyklos bendruomenės (tėvų) apklausų organizavimas | 2022 m. kovas/ balandis |
5. Veiklos plano tikslų ir uždavinių įgyvendinimo tarpinė analizė. Savivaldos ir darbo grupių sprendimų vykdymas. Informacijos teikimas bendruomenei apie veiklos efektyvumą. | 2022 m. gegužė |
6. Mokyklos bendruomenės ( darbuotojų) apklausų organizavimas. | 2022 m. gegužė |
7. Mokyklos bendruomenės (tėvų) apklausų organizavimas. | 2022 spalis/ lapkritis |
8. Mokyklos bendruomenės (darbuotojų) apklausų organizavimas. | 2022 lapkritis |
9. Įstaigos veiklos įsivertinimo organizavimas ir ataskaitų rengimas. | 2022 gruodis |
10. Siūlymų/ veiklos idėjų 2022 m. veiklos planui rinkimas ir apibendrinimas. | 2022 lapkritis – gruodis |
11. Veiklos prioritetų įstaigos 2022 m. darbo tobulinimui nustatymas pagal tyrimų išvadas. | 2022 gruodis |
TYRIMAI
TYRIMAI 2022 METAI
TYRIMAI 2021 METAI
- MOKYTOJŲ ĮSIVERTINIMAS PAGAL NAUJĄ ,,IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMAS VYKDANČIŲ MOKYKLŲ VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO METODIKĄ” (projektas). 4 tyrimai.
- VAIKŲ PAŽANGOS VERTINIMAS (PAGAL UGDYMOSI SRITIS, PAGAL INDIVIDUALIĄ PAŽANGĄ).
TYRIMAI 2020 METAI
TĖVŲ APKLAUSOS REZULTATŲ PRISTATYMAS